• Obnovljeno
Techmilly 8x10 okvir za slike od 10, prikaz slika 5x7 s prostirkom ili 8x10 bez prostirke, gornji zaslon tablice ili montiranje zida

HRK 2.33
Prisutan
U trgovini

? Dimenzija : Ovaj se okvir uklapa s dimenzijama slike 5x7 "Ako ga koristite s prostirkom, a uklapa se u dimenzije slike 8x10" bez prostirke. ? Materijal : Plastični okvir i vlaknasta ploča s HD pleksiglasom koji daje jasan prikaz vaše slike. Prostirka se neće pretvoriti u žutu ili dikolornu sliku jer je bez kiseline. Lako se instalirati : Akcija tipa proljeća za uklanjanje podloge i oguliti zaštitni film s obje strane prozora prije upotrebe. Može se objesiti vodoravno ili vertikalno kako bi se uklopio u raspoloživi prostor. ? Idealan poklon : Ukrasite slikama koje volite. Ovaj okvir ima klasične ravne linije i dolazi u mnogim veličinama, savršen za veliki zid slike. To su darovi za božić, godišnjicu, vjenčanje, tuš za bebe, kućni posao, okviri za slike s najboljim prijateljima i još mnogo toga. ? Zaštitno pakiranje : Okviri su vrlo pažljivo zamotani u omot mjehurića kako bi se osigurala sigurna otprema. Ne morate brinuti o primanju oštećenih proizvoda. ? Dimenzija : Ovaj se okvir uklapa s dimenzijama slike 5x7 "Ako ga koristite s prostirkom, a uklapa se u dimenzije slike 8x10" bez prostirke. ? Materijal : Plastični okvir i vlaknasta ploča s HD pleksiglasom koji daje jasan prikaz vaše slike. Prostirka se neće pretvoriti u žutu ili dikolornu sliku jer je bez kiseline. Lako se instalirati : Akcija tipa proljeća za uklanjanje podloge i oguliti zaštitni film s obje strane prozora prije upotrebe. Može se objesiti vodoravno ili vertikalno kako bi se uklopio u raspoloživi prostor. ? Idealan poklon : Ukrasite slikama koje volite. Ovaj okvir ima klasične ravne linije i dolazi u mnogim veličinama, savršen za veliki zid slike. To su darovi za božić, godišnjicu, vjenčanje, tuš za bebe, kućni posao, okviri za slike s najboljim prijateljima i još mnogo toga. ? Zaštitno pakiranje : Okviri su vrlo pažljivo zamotani u omot mjehurića kako bi se osigurala sigurna otprema. Ne morate brinuti o primanju oštećenih proizvoda.

Ostale karakteristike

Slične ponude